Δήμαρχος Ελληνικού για την επένδυση: Μια νέα πόλη χτίζεται

Το αεροδρόμιο στο δήμο Ελληνικού έκλεισε το Μάρτιο του 2001, και έκτοτε δεν αξιοποιήθηκε ποτέ ουσιαστικά. Οι εικόνες του χώρου ο οποίος μέχρι και πριν 19 χρόνια υποδεχόταν στη χώρα μας ταξιδιώτες από όλο τον πλανήτη, από τη μέρα που έκλεισε δε θύμιζαν σε τίποτα τις ημέρες εκείνες, που έσφυζε από ζωντάνια και κόσμο.της Ιωάννας Τζανή

Λίγο πριν ολοκληρωθούν 20 χρόνια ακριβώς από τότε που το πρώην Αεροδρόμιο του Ελληνικού παραμένει ένας «νεκρός» χώρος, ετοιμάζεται να πάρει ξανά ζωή, να σκορπίσει χαμόγελα, να προσφέρει χιλιάδες θέσεις εργασίας και να αναδείξει την Αθήνα στην πιο πρωτοποριακή χώρα της Ευρώπης, αφού όταν ολοκληρωθούν τα έργα θα αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα παράκτια πάρκα στον κόσμο.

Η νότια πλευρά της πρωτεύουσας θα αλλάξει ριζικά πρόσωπο και, σύμφωνα με την Lamda Development, θα προσελκύει κάθε χρόνο τουλάχιστον 1.000.000 επισκέπτες. Σύμφωνα με τους σχεδιασμούς της Lamda, η ανανεωμένη παράκτια ζώνη θα αποτελέσει από μόνη της ένα μοναδικό τοπόσημο, συνολικού μήκους 3,5 χλμ., ενώ παράλληλα θα δημιουργηθεί η νέα παραλία ελεύθερης πρόσβασης, μήκους 1 χλμ.

«Στο Ελληνικό χτίζεται μια νέα πόλη. Θα αξιοποιηθεί όλος ο χώρος του αεροδρομίου και θα αναπλαστεί», δήλωσε στο kedenews ο δήμαρχος Ελληνικού – Αργυρούπολης, Γιάννης Κωνσταντάτος.

«Το αεροδρόμιο είναι ένας χώρος νεκρός εδώ και είκοσι χρόνια. Δεν αποδίδει στο δήμο Ελληνικού τίποτα πλην κάτι ελαχίστων δημοτικών τελών που εισπράττουμε για κάποια λειτουργικά κτίρια που υπάρχουν μέσα. Αυτός ο χώρος, όταν τελειώσει η επένδυση, θα έχει ξενοδοχεία, επιχειρηματικούς ομίλους, εστίες, θα έχει το νέο πάρκο, θα έχει την παραλία, η οποία αυτή τη στιγμή δεν είναι αξιοποιήσιμη, όπως δεν είναι και η μαρίνα μας. Γενικώς θα πάρει ζωή, πράγμα που ουσιαστικά σημαίνει για το δήμο έσοδα, νέους κατοίκους και επιχειρηματική δράση, που θα δώσει δουλειές στον κόσμο», πρόσθεσε ο δήμαρχος Ελληνικού Αργυρούπολης.

Οι επιπτώσεις

Όσον αφορά στις αρνητικές συνέπειες που θα επιφέρει το έργο αυτό στην περιοχή, επεσήμανε πως έχουν ήδη μεριμνήσει για αυτές. «Βεβαίως, απ’ την άλλη, όταν χτίζεται μια πόλη σημαίνει επιπλέον περιβαλλοντική επιβάρυνση, αυτοκίνητα, κίνηση. Για όλα αυτά συζητάμε με τους επενδυτές και το κράτος, έτσι ώστε να κάνουμε τις καλύτερες δυνατές παρεμβάσεις για να είναι ήπιες οι επιπτώσεις αυτές. Να έχει χώρο στάθμευσης, και ό,τι άλλο χρειαστεί ώστε να αποφευχθούν τα ζητήματα αυτά. Έχουμε ενεργήσει από τώρα».

Τέλος, σχετικά με το πότε περίπου θα ολοκληρωθούν τα έργα, ο κ. Κωνσταντάτος είπε πως «Σε μια δεκαετία θα έχει ολοκληρωθεί η επένδυση».

Περισσότερα σε Συνεντεύξεις