Προχωρούν οι διαδικασίες για την υποθαλάσσια ζεύξη Σαλαμίνας - Σε απόγνωση οι εργαζόμενοι των ferry boats
Κλίμα ανησυχίας επικρατεί τις τελευταίες ημέρες στα ferry boats Σαλαμίνας, καθώς οι εργαζόμενοι αναμένουν αλλαγές ύστερα από την τελευταία ενημέρωση για υποθαλάσσια ζεύξη Σαλαμίνας - Περάματος.
Της Νατάσσας Βουδούρη
Ενώ το έργο αυτό είχε μείνει για χρόνια στα χαρτιά, πλέον μπαίνει σε φάση αδειοδότησης και έγκρισης. Στο άκουσμα αυτής της είδησης τα πληρώματα των ferry boats είναι αβέβαια για το μέλλον τους, αφού εκτιμάται ότι θα γίνει κάτι αντίστοιχο με αυτό που είχε συμβεί στην πορθμειακή γραμμή Ρίου - Αντιρρίου με την κατασκευή της γέφυρας.
Μέλη πληρώματος εξέφρασαν τις ανησυχίες τους στο kedenews, ενώ παράλληλα αναφέρθηκαν και στους υπαλλήλους εκδόσεων εισιτηρίων, οι οποίοι θα βγουν και αυτοί ζημιωμένοι. «Η σύνδεση του Περάματος με τα Παλούκια Σαλαμίνας μέσω γέφυρας μπορεί να έχει προνόμια για το νησί μας, όμως για εμάς θα είναι καταστροφικό», δήλωσαν. Μεταξύ άλλων, τόνισαν πως οι θέσεις εργασίας θα μειωθούν σημαντικά, κάτι το οποίο αγχώνει όσους έχουν οικογένειες.
Σε προηγούμενη συνέντευξη στο kedenews, o δήμαρχος Σαλαμίνας Γιώργος Παναγόπουλος ήταν επιφυλακτικός προς αυτό το μεγάλο έργο. «Το ερώτημα αν το έργο αυτό βοηθήσει και σε ποιους τομείς το νησί είναι ένα ερώτημα του οποίου η απάντηση εξαρτάται από πολλά πράγματα. Πριν δούμε το ολοκληρωμένο πλάνο για το τι συνοδευτικά έργα προβλέπονται για το νησί στο έργο της ζεύξης, πριν εξετάσουμε τη Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων που πρόκειται να συνταχθεί, παραμένουμε πολύ επιφυλακτικοί. Θα συναινέσουμε σε ένα τέτοιο έργο μόνο αν είναι απολύτως σαφές ότι θα αποβεί προς όφελος του νησιού και των δημοτών του», είχε πει χαρακτηριστικά.
Πώς θα είναι ο οδικός άξοναςΈνας νέος οδικός άξονας θα ξεκινά πλησίον της υπάρχουσας λεωφόρου Σχιστού-Σκαραμαγκά στην περιοχή του ναυτικού οχυρού Σκαραμαγκά. Θα εκτείνεται μέχρι την περιοχή του κολυμβητηρίου Περάματος, έναντι του Πορθμείου, όπου θα δημιουργηθεί και κόμβος για τη σύνδεσή του με το παρακείμενο οδικό δίκτυο.
Από το σημείο εκείνο, ο οδικός άξονας θα βυθίζεται προοδευτικά εντός της θάλασσας με την κατασκευή υποθαλάσσιας οδικής σήραγγας η οποία θα εδράζεται στον βυθό. Ακολουθεί ανάδυση και όδευση επί της νήσου του Αγίου Γεωργίου μέχρι την είσοδο του Ναυστάθμου Σαλαμίνας. Στην περιοχή των Παλουκίων προβλέπεται η δημιουργία κόμβου για τη σύνδεση με την υπάρχουσα οδό Παλουκίων - Αμπελακίων καθώς και με το Ναύσταθμο.
Στη συνέχεια θα ακολουθεί όδευση βόρεια του οικισμού των Παλουκίων μέσω μιας ακόμα νέας σήραγγας μήκους περίπου 700 μέτρων, έως έναν ανισόπεδο κόμβο που θα κατασκευαστεί βόρεια της Σαλαμίνας (Α/Κ Σαλαμίνας) επιτυγχάνοντας σύνδεση τόσο με την πόλη όσο και με το υφιστάμενο οδικό δίκτυο προς Αιάντειο και προς Φανερωμένη.
Αξίζει επιπλέον να αναφερθεί πως, από τη στιγμή που θα οριστεί ο τελικός ανάδοχος, ο χρόνος κατασκευής του έργου υπολογίζεται σε περίπου 4 χρόνια.