Ερώτηση με θέμα την πρόσβαση της μουσουλμανικής μειονότητας της Αλεξανδρούπολης στην εξ αποστάσεως επικοινωνία και στο Διαδίκτυο απευθύνει ο βουλευτής Επικρατείας του Κινήματος Αλλαγής, Γιώργος Καμίνης, προς τους υπουργούς Παιδείας & Θρησκευμάτων, Υποδομών & Μεταφορών και Εσωτερικών.
του Γιώργου Μανουσακάκη
Σύμφωνα με αναφορές κατοίκων και φορέων της Αλεξανδρούπολης, στην περιοχή Άβαντος και Τέρμα Άβαντος, όπου κατοικεί η πλειονότητα της μουσουλμανικής κοινότητας, υπάρχει τεράστια αδυναμία πρόσβασης στην εξ αποστάσεως επικοινωνία και στο Διαδίκτυο. Παρότι η κατάσταση αυτή είναι χρόνια, εν μέσω υγειονομικής κρίσης η εν λόγω αδυναμία δυσχεραίνει καθοριστικά την πρόσβαση των μαθητών της Α’ Βάθμιας και Β’ Βάθμιας Εκπαίδευσης στην τηλεκπαίδευση.
Ειδικότερα, καταγράφονται σημαντικές ελλείψεις στον εξοπλισμό για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Χαρακτηριστικό παράδειγμα, η περίπτωση της Β’ Βάθμιας Εκπαίδευσης, όπου ο απαραίτητος εξοπλισμός δεν έχει σταλεί από το υπουργείο Παιδείας στα σχολεία, δημιουργώντας έτσι μαθητές «δύο ταχυτήτων».
Με την ερώτησή του, ο Γιώργος Καμίνης ζητά να πληροφορηθεί τον ακριβή αριθμό των μαθητών της περιοχής που δεν έχουν πρόσβαση στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση, καθώς και το τι προτίθενται να πράξουν τα Υπουργεία ώστε να διορθωθεί αυτή η κατάσταση.
Η ερώτηση του Γιώργου Καμίνη προς τους υπουργούςΥπουργό Παιδείας & Θρησκευμάτων,
Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών
Υπουργό Εσωτερικών
ΘΕΜΑ: Πρόσβαση της μουσουλμανικής μειονότητας της Αλεξανδρούπολης στην εξ αποστάσεως επικοινωνία και στο Διαδίκτυο
Σύμφωνα με αναφορές κατοίκων και φορέων της Αλεξανδρούπολης, στην περιοχή Άβαντος και Τέρμα Αβαντος, όπου κατοικεί η πλειονότητα της μουσουλμανικής κοινότητας, υπάρχει τεράστια αδυναμία πρόσβασης στην εξ αποστάσεως επικοινωνία και στο Διαδίκτυο. Εν μέσω υγειονομικής κρίσης, η εν λόγω αδυναμία, εκτός των άλλων, δυσχεραίνει και την πρόσβαση των μαθητών της Α Βάθμιας και Β Βάθμιας Εκπαίδευσης στην τηλεκπαίδευση.
Σύμφωνα με τις ίδιες αναφορές, υπάρχουν ελλείψεις σε εξοπλισμό για την εφαρμογή της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Για παράδειγμα, στα μισά δημοτικά σχολεία της πόλης, από τα 223 παιδιά μουσουλμανικού θρησκεύματος, τα 201 δεν διαθέτουν τον αναγκαίο εξοπλισμό και τα 182 δεν διαθέτουν σύνδεση στο Διαδίκτυο.
Επίσης, αρκετοί μαθητές γυμνασίων ή λυκείων (ΓΕΛ ή ΕΠΑΛ) αναγκάζονται να παρακολουθούν τα μαθήματα, μέσω κινητών τηλεφώνων των ιδίων ή των γονέων τους.
- Δεδομένου ότι η περιοχή αποτελεί οικισμό της Αλεξανδρούπολης
- Δεδομένης της αναγκαιότητας σύνδεσης των μαθητών με το Διαδίκτυο, καθώς η παρακολούθηση των μαθημάτων είναι υποχρεωτική
- Δεδομένου ότι, πρόκειται για Έλληνες πολίτες, μουσουλμάνους στο θρήσκευμα, που ζουν, φορολογούνται και δραστηριοποιούνται σε μια υποβαθμισμένη περιοχή, η οποία στερείται βασικών υποδομών, με συνέπεια να μην απολαμβάνουν τα στοιχειώδη δικαιώματα ενός ευρωπαίου πολίτη.
Ερωτώνται οι Υπουργοί:
1.Γνωρίζουν το πρόβλημα της συγκεκριμένης περιοχής; Τι προτίθενται να πράξουν βραχυπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα ώστε να υπάρχει πρόσβαση των κατοίκων στη σύγχρονη τεχνολογία (επικοινωνία και Διαδίκτυο);
2.Πόσοι είναι οι μαθητές της Α Βάθμιας και Β Βάθμιας, που δεν έχουν πρόσβαση στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση;
3.Τι προτίθενται να πράξουν ώστε να μην υπάρχουν ελλείψεις στον εξοπλισμό για την τηλεκπαίδευση;