Ως τεράστια τεχνολογική πρόκληση χαρακτήρισε η υπουργός Παιδείας τη διεξαγωγή διαδικτυακών μαθημάτων στη χώρα, ενώ αναφέρθηκε και στα προβλήματα που έχουν παρουσιαστεί στο σύστημα.
Η κ. Νίκη Κεραμέως, μιλώντας στην ΕΡΤ, υπογράμμισε ότι «αυτή η κρίση, που έχει δραματικές συνέπειες σε όλο τον πλανήτη, οδηγεί την εκπαίδευση σε άλματα ψηφιοποίησης». Παραδέχθηκε ωστόσο ότι η τηλεκπαίδευση δεν μπορεί να αντικαταστήσει τη δια ζώσης διδασκαλία, «όμως αυτή τη στιγμή πρέπει να διαφυλάξουμε τη δημόσια υγεία και παράλληλα να συνεχιστεί η εκπαίδευση των μαθητών».
Η υπουργός Παιδείας υποστήριξε ότι, στο πλαίσιο της τηλεκπαίδευσης, συνολικά «τρέχουν» 40.000 τμήματα σχολείων, με 700.000 συμμετέχοντες, μαθητές και εκπαιδευτικούς.
Συνεχείς αναβαθμίσειςΑναφορικά με τα ζητήματα ανεπάρκειας εξοπλισμού ή προβλημάτων σύνδεσης στο σύστημα, η κ. Κεραμέως τόνισε ότι γίνονται συνεχώς αναβαθμίσεις, έχουν δαπανηθεί ευρωπαϊκά κονδύλια και έχει δοθεί εξοπλισμός και από την ιδιωτική εκπαίδευση, ενώ η τηλεκπαίδευση γίνεται ακόμη και μέσω σταθερού τηλεφώνου με αστική χρέωση.
Αναστολή σχολείωνΕρωτηθείσα για την ενημέρωση που είχαν λάβει οι Διευθυντές των σχολείων, η ίδια επεσήμανε ότι από τον Σεπτέμβριο είχαν σταλεί οδηγίες και κανονιστικές πράξεις για το ενδεχόμενο τηλεκπαίδευσης, ενώ το Σάββατο εστάλησαν και σχετικοί εγκύκλιοι.
Η υπουργός δεν έκρυψε ότι ήταν δύσκολη απόφαση το κλείσιμο των σχολείων, ωστόσο ο λόγος που η κυβέρνηση κατέληξε σε αυτήν έχει να κάνει με την κινητικότητα, αφού κατά τη διάρκεια της λειτουργίας τους μετακινούνται περίπου 2,3 εκατ. άνθρωποι ενώ αυτή τη στιγμή το ζητούμενο είναι να μειωθεί η κινητικότητα.