Συμβουλευτική και ψυχολογική υποστήριξη σε εργαζόμενους υπό πίεση από το Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Ιωαννίνων
Η λειτουργία της υπηρεσίας αποφασίστηκε όταν εργαζόμενη σε μονάδα κορονοϊού σε κρίση πανικού προέβη σε απόπειρα αυτοκαταστροφής και ειδικευόμενος νευρολόγος με δημόσια ανάρτησή του στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, δήλωσε, ότι του ανατέθηκε εφημερία σε Μονάδα covid-19, χωρίς τη συναίνεσή του και χωρίς να έχει την επιστημονική κατάρτιση για την αντιμετώπιση και θεραπεία τέτοιων ασθενών.
Σε ποιους απευθύνεται η υπηρεσία ψυχολογικής υποστήριξης- Στο προσωπικό του Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου Ιωαννίνων, δίνοντας προτεραιότητα στο προσωπικό που βρίσκεται στην «πρώτη γραμμή» αντιμετώπισης του Covid. Η υπηρεσία είναι επίσης διαθέσιμη για τους εργαζόμενους οι οποίοι έχουν έλθει σε επαφή με επιβεβαιωμένο κρούσμα Covid, καθώς και για τους εργαζόμενους του Π.Γ.Ν.Ι. που νοιώθουν την ανάγκη ψυχολογικής υποστήριξης για την κρίση. Αυτονόητη είναι η διαθεσιμότητα της υπηρεσίας υποστήριξης και για το προσωπικό άλλων Νοσοκομείων της ευρύτερης περιφέρειας που ενδεχομένως αναπτύξουν κλίνες για νοσηλεία ασθενών με Covid. Για τη διασφάλιση του κλίματος εμπιστοσύνης και την απομάκρυνση κάθε ενδεχόμενου στιγματισμού, η υποστηρικτική παρέμβαση των εργαζομένων στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο, σχεδιάζεται να γίνεται κατά κύριο λόγο από επαγγελματίες ψυχικής υγείας των άλλων δομών ψυχικής υγείας
- Στα άτομα της κοινότητας που έχουν τεθεί σε καραντίνα
- Στους γονείς και τα παιδιά που έχουν τεθεί σε καραντίνα ή που αντιμετωπίζουν ιδιαίτερα ψυχολογικά προβλήματα εξαιτίας της πανδημίας.
Η υπηρεσία ψυχολογικής υποστήριξης είναι διαθέσιμη Δευτέρα-Παρασκευή 09.00-14.00. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να καλούν για ραντεβού στο τηλέφωνο 694 55 21 344 ή στέλνοντας μήνυμα στο e-mail: [email protected], ενώ τα επείγοντα αιτήματα θα απαντώνται άμεσα. Οι συνεντεύξεις θα γίνονται τηλεφωνικά ή με τηλεδιάσκεψη.