Η έρευνα πραγματοποιείται από τον Οργανισμό Διαχείρισης Προορισμού – Destination Management Organization (DMO) του δήμου Πειραιά, που έχει συσταθεί κατά τα πρότυπα λειτουργίας ώριμων τουριστικών προορισμών στο εξωτερικό.
Σε εξέλιξη βρίσκεται ήδη η διαβούλευση των φορέων για την τουριστική ανάπτυξη και προβολή του Πειραιά, ενώ με τη συμπλήρωση του ερωτηματολογίου από τους πολίτες, επιδίωξη είναι να εξαχθούν χρήσιμα συμπεράσματα, τα οποία θα καθορίσουν τις επιλεγόμενες δράσεις και την κατάρτιση του επιχειρησιακού σχεδίου.
Τι είναι το «Destination Piraeus»Πρόκειται για ένα πολύ σημαντικό εργαλείο, το οποίο δημιουργήθηκε το 2014 και αποτελεί έως σήμερα το βασικό μέσο προβολής της πόλης του Πειραιά, με έντυπους καταλόγους, ιστοσελίδα, διαδραστική εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα και έντονη παρουσία στα social media.
Δήμαρχος Πειραιά
Ο δήμαρχος Πειραιά, Γιάννης Μώραλης, σε δήλωσή του ανέφερε πως ο δήμος, ακολουθώντας επιτυχημένα πρότυπα άλλων ευρωπαϊκών πόλεων και αξιοποιώντας χρηματοδοτικά εργαλεία, προχώρησε στη σύσταση Οργανισμού Διαχείρισης Προορισμού με στόχο την ανάπτυξη και εδραίωση του Πειραιά ως τουριστικού προορισμού.
«Συνεχίζουμε πλέον με πιο δομημένο και τεχνοκρατικό τρόπο, την προσπάθεια, την οποία ξεκινήσαμε το 2014 με τη δημιουργία του Destination Piraeus, για την τουριστική ανάπτυξη της πόλης μας. Επιθυμία και στόχος μας είναι ο Πειραιάς να αποτελέσει έναν ελκυστικό και ανταγωνιστικό προορισμό, ώστε οι τουρίστες και όσοι προσεγγίζουν το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας να έχουν τη δυνατότητα να απολαύσουν μια ξεχωριστή τουριστική εμπειρία στην πόλη μας», σημείωσε ο κ. Μώραλης.
Και συνέχισε, τονίζοντας πως «Στην κατεύθυνση αυτή, χρειαζόμαστε και την άποψη των πολιτών, για να βγάλουμε συμπεράσματα, τα οποία θα καθορίσουν τις παρεμβάσεις μας. Ο Πειραιάς έχει δυνατότητες και μπορεί να αναπτυχθεί τουριστικά. Εργαζόμαστε συστηματικά και με σχέδιο και είμαι αισιόδοξος ότι τα επόμενα χρόνια, τα αποτελέσματα αυτής της προσπάθειας θα είναι εμφανή».