Συγκεκριμένα, όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση του δήμου, ο ενδιαφερόμενος δημότης, κάνοντας χρήση των κωδικών taxisnet που διαθέτει, θα μπορεί να επιλέγει την υπηρεσία για την οποία θέλει να εξυπηρετηθεί, να ενημερώνεται για τα έγγραφα ή τα δικαιολογητικά που θα πρέπει να έχει μαζί του και να διευκρινίζει χρήσιμες πληροφορίες.
«Έτσι, τα αρμόδια στελέχη του δήμου θα είναι καλύτερα προετοιμασμένα για την ταχύτερη ολοκλήρωση της διαδικασίας. Θα μπορεί επίσης να επιλέγει την ημέρα και ώρα που επιθυμεί να προσέλθει στον δήμο. Προβλέπεται ακόμα και η διαδικασία ηλεκτρονικής ακύρωσης του ραντεβού και ο επαναπροσδιορισμός του», σημειώνεται στην ανακοίνωση.
Ακόμη, στην ψηφιακή πλατφόρμα έχει προβλεφθεί για «τη διαρκή βελτίωση των προσφερόμενων υπηρεσιών του δήμου, μετά το ραντεβού, οι πολίτες να μπορούν να αξιολογούν, επίσης ηλεκτρονικά, την ποιότητα και τον βαθμό εξυπηρέτησής τους».
Για όσους δεν μπορούν να ολοκληρώσουν τη διαδικασία ηλεκτρονικά, θα υπάρχει παράλληλα η δυνατότητα να κλείνουν τα ραντεβού τους με τις υπηρεσίες καλώντας στη γραμμή εξυπηρέτησης του δήμου στο 1595.
«Δημιουργούμε ένα ευρύ πλέγμα υπηρεσιών, που, επιτέλους, φέρνει τον δήμο δίπλα στον πολίτη, κοντά του. Όχι απέναντί του», αναφέρει σε σχετική δήλωσή του, μεταξύ άλλων, ο δήμαρχος Αθηναίων, Κώστας Μπακογιάννης.