Προς την κατεύθυνση αυτή, παρουσιάστηκε από εξειδικευμένη εταιρία τουριστικού μάρκετινγκ ένα σχέδιο σε δύο επίπεδα. Η ανάλυση εστίασε τόσο στην προεργασία και την αυτό-οργάνωση των επαγγελματιών του κλάδου στο νησί σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και στις κινήσεις για την προβολή σε έξι άξονες που μπορούν και χρειάζονται να υλοποιηθούν το επόμενο διάστημα.
Καλοκαίρι στην Πάτμο και τήρηση μέτρων
Δόθηκε ιδιαίτερη σημασία στο περιεχόμενο του μηνύματος που θα μεταδώσει η Πάτμος, ώστε το επικαιροποιημένο «προϊόν» να περιλαμβάνει και όσα νέα στοιχεία διασφάλισε και κέρδισε το προηγούμενο διάστημα η υπεύθυνη στάση στη λήψη και τήρηση των μέτρων κατά του κορονοϊού. Μάλιστα ο ΕΟΔΥ ανακοίνωσε και πλωτές μονάδες που θα κάνουν τεστ στα νησιά.
Επισημάνθηκε δε το γεγονός πως ο επόμενος στόχος είναι διττός και αφορά τόσο στην προβολή ενόψει της τρέχουσας περιόδου όσο και τη συντήρηση δυνάμεων για προσέγγιση των αγορών με το βλέμμα στο 2021. Η ενεργή ανταπόκριση των παρευρισκομένων συνέβαλε σε μία εποικοδομητική συζήτηση και ανταλλαγή απόψεων με εύστοχες τοποθετήσεις από όλες τις πλευρές.
Πηγή: protothema.gr