Για συνεχιζόμενη υποβάθμιση της Ειδικής Αγωγής κάνει λόγο ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών ΠΕ

Για συνεχιζόμενη υποβάθμιση της Ειδικής Αγωγής στην Ικαρία και προβλήματα που έχουν λάβει εκρηκτικές διαστάσεις κάνει λόγο ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας του νησιού.

Μάλιστα, όπως τονίζεται στη σχετική ανακοίνωση, οι δομές ειδικής αγωγής της περιοχής δεν διαθέτουν οργανικές θέσεις ΕΕΠ και ΕΒΠ.

Ο ΣΕΠΕ Ικαρίας-Φούρνων ζητά τη δημιουργία οργανικών θέσεων και μόνιμους διορισμούς, ώστε να λειτουργούν σωστά οι δομές ειδικής αγωγής, καθώς και επίλυση του ζητήματος με τη μεταφορά των μαθητών.

Αναλυτικά στην ανακοίνωση του Συλλόγου μεταξύ άλλων αναφέρεται:

«Όχι στη συνεχιζόμενη υποβάθμιση της Ειδικής Αγωγής στην Ικαρία! Το πρόβλημα με την ειδική αγωγή στην Ικαρία έχει λάβει εκρηκτικές διαστάσεις.

Η χρόνια υποστελέχωση των δομών ειδικής αγωγής της περιοχής μας και το άλυτο πρόβλημα της μετακίνησης των μαθητών, απειλούν με κλείσιμο τις εν λόγω εκπαιδευτικές δομές και αποδεικνύουν στην πράξη τις επιδιώξεις αυτής της κυβέρνησης και των προηγούμενων για την Ειδική Αγωγή, ιδιαίτερα στις μικρές και απομακρυσμένες περιοχές.

Επιπλέον, από το Σεπτέμβριο μέχρι και σήμερα παιδιά μένουν στα σπίτια τους λόγω έλλειψης μεταφορικών μέσων. Φτάσαμε το 2019 να ζητάμε το αυτονόητο, να πάνε τα παιδιά σχολείο.

Οι μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή/και αναπηρία έχουν ανάγκη όχι μόνο έναν εκπαιδευτικό ειδικής αγωγής, αλλά και όλες εκείνες τις ειδικότητες που ένα σχολείο ειδικής αγωγής μπορεί να προσφέρει.

Καλούμε τους συναδέλφους να συσπειρωθούν στο σωματείο για να διεκδικήσουμε:

  •  Οργανικές θέσεις και μόνιμοι διορισμοί για όλες τις ειδικότητες που απαιτούνται για να λειτουργούν σωστά οι δομές ειδικής αγωγής του νησιού. Κάλυψη όλων των οργανικών θέσεων δασκάλων ειδικής αγωγής στο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο.
  • Άμεση λύση των προβλημάτων στη μεταφορά των παιδιών.
  • Κατάργηση της Κ.Υ.Α. για τις μεταφορές μαθητών. Δημόσιες, δωρεάν, ασφαλείς μεταφορές, ειδικά σχεδιασμένες για τις ανάγκες των μαθητών, για να μη βρίσκεται ούτε ένας μαθητής μακριά από το σχολείο.
  • Δημόσιες και δωρεάν κοινωνικές δομές πρώιμης διάγνωσης και έγκαιρης παρέμβασης, εκπαίδευσης και αποκατάστασης με σύγχρονα επιστημονικά αναλυτικά προγράμματα και δωρεάν υπηρεσίες.»

Πηγή: alfavita.gr

Περισσότερα σε Ειδήσεις