fbpx
Πέμπτη, 26 Νοεμβρίου, 2020
Αρχική Π.Ε. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Καραμανλής: «Θα έχουμε 180 λεωφορεία με leasing στη Θεσσαλονίκη»

Καραμανλής: «Θα έχουμε 180 λεωφορεία με leasing στη Θεσσαλονίκη»

Δηλώσεις Καραμανλή για τις αστικές συγκοινωνίες στη Θεσσαλονίκη – Αύξηση κρουσμάτων στις Σέρρες

«Υπάρχουν ήδη 100 λεωφορεία ΚΤΕΛ που κυκλοφορούν αυτή τη στιγμή στους δρόμους της Αθήνας και μέχρι τέλη Νοεμβρίου θα έχουμε άλλα 100», δήλωσε ο  Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κ. Καραμανλής.

Μεταξύ άλλων, μιλώντας στο Θέμα 104,6 FM και στον κ. Γιάννη Πρετεντέρη ανέφερε, ότι το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών έχει εκπονήσει ένα σχέδιο δράσης που αναπτύσσεται σε τρεις φάσεις: ανάταξη, ενίσχυση και ανανέωση.

Υπενθύμισε ότι παρέλαβε λιγότερα από 850 οχήματα στους δρόμους της Αθήνας και μέσα σε ένα χρόνο έφτασαν τα 1.100 και ο χρόνος στις αποστάσεις του μετρό έχει μειωθεί. Πρόσθεσε ότι το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, σεβόμενο τον δημόσιο χαρακτήρα των αστικών συγκοινωνιών, προχωρά σε συνεργασία με τα ΚΤΕΛ και προμήθεια λεωφορείων με leasing.

Σημείωσε ότι θα γίνουν προσλήψεις με διαδικασίες ΑΣΕΠ, αλλά fast track και πως η ανανέωση του στόλου θα γίνει με ηλεκτροκίνητα αλλά και φιλικά προς το περιβάλλον λεωφορεία.

Η δήλωση του υπουργού

«Σπάμε ένα κύκλο υποεπένδυσης μεγαλύτερο των 10 ετών, διότι επί 10 χρόνια δεν είχε γίνει καμία πρόσληψη στο μετρό και στα λεωφορεία, επί 11 χρόνια δεν είχε αγοραστεί κανένα λεωφορείο. Ήδη έχουμε σχεδόν 100 λεωφορεία ΚΤΕΛ, που κυκλοφορούν αυτή τη στιγμή στους δρόμους της Αθήνας, και μέχρι τέλη Νοεμβρίου θα έχουμε άλλα 100».

«Οι διαδικασίες των προσλήψεων θα είναι έτοιμες τέλη του χρόνου – αρχές του επόμενου έτους. Στη Θεσσαλονίκη έχουμε 130 ΚΤΕΛ αυτή τη στιγμή που κυκλοφορούν στους δρόμους και την προηγούμενη εβδομάδα ήρθαν τα πρώτα 50 λεωφορεία με leasing. Θα έχουμε συνολικά γύρω στα 180 λεωφορεία με leasing στη Θεσσαλονίκη. Όλες αυτές οι αλλαγές, που βλέπουμε μέρα με την ημέρα, θα ολοκληρωθούν μέσα στο επόμενο τρίμηνο».

ktel Thessalonikis

«Τα πράγματα βέβαια δεν είναι ρόδινα. Ο στόλος των αστικών λεωφορείων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη έχει ξεπεράσει τα 17- 18 χρόνια και αυτά που διαλύθηκαν μέσα σε μία πενταετία, δεν μπορούν να αλλάξουν από τη μία μέρα στην άλλη», πρόσθεσε.

Εξήγησε ότι το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών εφαρμόζει ένα ολοκληρωμένο σχέδιο και επισήμανε πως όλα αυτά τα μέτρα απαιτούσαν σοβαρή προετοιμασία σε όλα τα επίπεδα τα οποία δεν ήταν ούτε εύκολα ούτε αυτονόητα.

Ο κ. Καραμανλής αναφέρει ότι στο 95% των λεωφορείων σήμερα η πληρότητα είναι κάτω από 65% στις ώρες αιχμής, επικαλούμενος τα στοιχεία τηλεματικής του ΟΑΣΑ εκτιμώντας ότι σταδιακά υπάρχει βελτίωση.

Αύξηση κρουσμάτων στις Σέρρες

Για την έξαρση της πανδημίας του κορονοϊού στις Σέρρες, ο κ. Καραμανλής τόνισε ότι γίνεται προσπάθεια να αποφευχθεί ένα γενικό lockdown στο νομό. Εξήγησε ότι σε ένα βαθμό η αύξηση των κρουσμάτων στις Σέρρες οφείλεται στο γεγονός ότι ήταν ο μόνος νομός στην περιοχή που δεν είχε κανένα περιορισμό μέχρι πριν από λίγες εβδομάδες γιατί είχε λιγοστά κρούσματα. Αυτό σημαίνει ότι αρκετοί νέοι έρχονταν από γειτονικούς νομούς τα Σαββατοκύριακα για να διασκεδάσουν στο νομό Σερρών, καθώς οι αποστάσεις είναι πολύ μικρές.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ