Λιγοστές κρατήσεις και προβληματισμός από τους ξενοδόχους - Ξεκινά νέα καμπάνια

Την ώρα που μια νέα καμπάνια για την προβολή της Θεσσαλονίκης είναι έτοιμη να «τρέξει», αναπροσαρμοσμένη λόγω της πανδημίας, οι ξενοδόχοι της πόλης εμφανίζονται προβληματισμένοι για τη διαχείριση της κρίσης τόσο σε θέματα υγείας όσο και εργασιακά.

Στα Βαλκάνια στοχεύουν οι ξενοδόχοι της Θεσσαλονίκης

Η νέα διαφημιστική εκστρατεία που είχε ανατεθεί σε ιδιωτική εταιρεία προβολής τουρισμού, προϊόν συνεργασίας του δήμου Θεσσαλονίκης με την Ένωση Ξενοδόχων, είχε ήδη ολοκληρωθεί όταν η κρίση του νέου κορονοϊού άλλαξε τα δεδομένα. Αυτό, σύμφωνα με το πρόεδρο της ΕΞΘ Ανδρέα Μανδρίνο, είχε ως αποτέλεσμα να γίνει αναπροσαρμογή της καμπάνιας, με στόχευση και στα Βαλκάνια και διαδοχική κλιμάκωση της προβολής με κορύφωση του μήνες Σεπτεμβρίου- Οκτωβρίου.

«Πρώτιστο μέλημά μας η ανάπτυξη του τουρισμού καθώς είναι ιδιαίτερα δυναμικός κλάδος της ελληνικής οικονομίας και πρέπει να στηριχθεί στη μετά κορονοϊό εποχή», δήλωσε ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Κωνσταντίνος Ζέρβας. Όπως επισημαίνεται σε ανακοίνωση του δημάρχου, το πρόγραμμα προβολής που υλοποιείται από την εταιρεία προβολής τουρισμού, η οποία έχει αναλάβει επίσημα από το υπουργείο Τουρισμού την καμπάνια προβολής της Ελλάδας, ακολουθεί την εθνική στρατηγική για την προβολή του τουρισμού δημιουργώντας μια «συμμαχία» για το ελληνικό τουριστικό προϊόν με πολλαπλασιαστικά οφέλη για κάθε προορισμό. Στοχεύει προς το κοινό του εξωτερικού για την ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας (awareness) και ακολουθεί τις διεθνείς τάσεις προβολής του τουριστικού προϊόντος με έμφαση στην διαδικτυακή προβολή στα κοινωνικά δίκτυα.

Η καμπάνια της Θεσσαλονίκη εστιάζει σε δύο άξονες δράσης

Ανάπτυξη appealing travel περιεχομένου βασισμένου στις εμπειρίες της Θεσσαλονίκης, που υποστηρίζουν την εικόνα της και ως περιεχόμενο εξυπηρετούν το «αφήγημα» του ίδιου του προορισμού, σε ένα ψηφιακό περιβάλλον αμιγώς ταξιδιωτικό, αναδεικνύοντας τα μοναδικά χαρακτηριστικά που συνθέτουν την ταυτότητά του και ενισχύοντας τη θέση του στο τουριστικό του περιβάλλον.

Ολοκληρωμένη Digital Campaign με κύριο «όχημα» το Discovergreece.com, Social Media Campaign και στοχευμένη προώθηση με Digital Advertising Plan και Data Driven Campaign, βάσει δεδομένων, σε ταξιδιωτικό κοινό με πρόθεση ή επιθυμία να ταξιδέψει.

Προβληματισμός στην ΕΞΘ για τη διαχείριση της κρίσης

Λίγο πριν από το άνοιγμα των συνόρων και την άφιξη των διεθνών πτήσεων που έχει προγραμματιστεί για τις 15 Ιουνίου, ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων εμφανίζεται ανήσυχος για τη διαχείριση των πιθανών κρουσμάτων που μπορεί να προκύψουν, καθώς αυτήν τη στιγμή δεν υπάρχει ακόμη ξενοδοχείο «κρουσμάτων» στην πόλη, όπως προβλέπεται. «Σε περίπτωση εμφάνισης κρούσματος θα πρέπει να υπάρχει ένα ξενοδοχείο όπου θα καταλύουν οι ασθενείς. Η αποζημίωση που δίνεται για τη χρήση των δωματίων είναι ασύμφορη, με αποτέλεσμα να μην υπάρχει -μέχρι στιγμής- ενδιαφέρον από κανέναν επιχειρηματία να διαθέσει το ξενοδοχείο του», σημείωσε ο κ. Μανδρίνος.

Την ίδια ώρα, υπάρχει έντονος προβληματισμός για τις θέσεις εργασίας, καθώς το πρόγραμμα αναστολής εργασίας λήγει τέλος Ιουλίου και οι κρατήσεις είναι σχεδόν μηδενικές, σύμφωνα με τον πρόεδρο της ΕΞΘ. «Μέχρι και τον Ιούλιο οι κρατήσεις είναι εξαιρετικά χαμηλές και αμφιβάλω αν θα ανοίξουν τα υπόλοιπα ξενοδοχεία. Υπενθυμίζω ότι έχουν ανοίξει λιγότερα από τα μισά (40%). Ελπίζουμε σε έναν καλύτερο Αύγουστο, το οποίο μεταφράζεται σε 25% πληρότητα των ξενοδοχείων. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να εξετάσει σοβαρά η Πολιτεία το ενδεχόμενο παράτασης της αναστολής (με μικρότερο αριθμό εργαζομένων σε αναστολή), καθώς είναι καλύτερο να στηρίξει με αυτόν τον τρόπο τους εργαζόμενους και τις επιχειρήσεις, από το να επιδοτεί την ανεργία στο μέλλον», υπογράμμισε ο κ. Μανδρίνος.

Πηγή: iefimerida.gr

Περισσότερα σε Ειδήσεις