Υπεραστικός Ιωαννίνων: Με ασφάλεια και στον προβλεπόμενο χρόνο

ΥΠΕΡΑΣΤΙΚΟ ΚΤΕΛ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ - Με ασφάλεια και στον προβλεπόμενο χρόνο το ταξίδι προς την Αθήνα

- Το πολύ 5,5 ώρες διαρκεί πλέον το δρομολόγιο προς την πρωτεύουσα με λεωφορείο

- Υποχρεωτική η στάση, αλλά και η τήρηση των ορίων ταχύτητας για τα λεωφορεία

Το πολύ 5,5 ώρες διαρκεί πλέον το δρομολόγιο από τα Γιάννενα μέχρι την Αθήνα, για τα λεωφορεία του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Ιωαννίνων, μετά την παράδοση της Ιόνιας Οδού, σε συνδυασμό με την ολοκλήρωση της Ολυμπίας Οδού.

Αν μη τι άλλο με την ολοκλήρωση των δυο νέων οδικών αξόνων, τα δρομολόγια έγιναν πιο ασφαλή και πιο άνετα για το επιβατικό κοινό, ωστόσο κάποιοι επιβάτες, μέσω των social media,

εξέφρασαν τελευταία τη διαμαρτυρία τους για την χρονική διάρκεια του ταξιδίου περιμένοντας πως αυτή θα έχει μειωθεί κατά πολύ μετά την παράδοση των αυτοκινητόδρομων.

Χθες και με αφορμή τις διαμαρτυρίες, ο Πρόεδρος του Υπεραστικού ΚΤΕΛ νομού Ιωαννίνων, Γρηγόρης Γκίκας, έδωσε διευκρινίσεις αναφορικά με τις διαμαρτυρίες, εξηγώντας προς τον κόσμο πως ακριβώς έχουν τα δρομολόγια.

Ήδη άλλωστε, όπως έκανε γνωστό, ο χρόνος του ταξιδίου έχει μειωθεί στο σύνολό του και από τις 6,5 και πλέον ώρες, το ταξίδι πλέον διαρκεί το πολύ 5,5 ώρες, ενώ παράλληλα, όπως τόνισε δεν υπάρχουν περιθώρια για να μειωθούν και άλλο οι χρόνοι αυτοί.

Όπως είπε, τα λεωφορεία των ΚΤΕΛ κινούνται στο εθνικό δίκτυο και στους νέους αυτοκινητόδρομους με βάση συγκεκριμένες υποχρεώσεις που απορρέουν από τη νομοθεσία για τη μέγιστη ταχύτητα που δε μπορεί να ξεπερνά τα 100 χλμ.

Σε πρακτικό επίπεδο όπως εξήγησε ακόμη και ένα λεωφορείο που θα έχει μέση ωριαία ταχύτητα 100 χλμ θα χρειαστεί σχεδόν 4,5 ώρες, χωρίς στάση για να διανύσει τα 423 χλμ της απόστασης.

«Προφανώς αντιλαμβάνονται όλοι ότι το λεωφορείο από το σταθμό των ΚΤΕΛ μέχρι να μπει στην Ιόνια δε μπορεί να έχει τέτοια ταχύτητα, επομένως υπάρχει μία σημαντική καθυστέρηση και λόγω του περιορισμού ταχύτητας, αλλά και της κίνησης που συναντάμε καθ’ οδόν. Το ίδιο συμβαίνει και με τα δρομολόγια που ξεκινούν από την Αθήνα, που συναντούν μεγάλη κίνηση μέχρι τα διόδια της Ελευσίνας.

Υπάρχουν όμως και άλλοι λόγοι, όπως είναι η υποχρεωτική στάση κάθε λεωφορείου, έπειτα από τέσσερις ώρες συνεχούς κίνησης.

Το ΚΤΕΛ κάνει μία στάση διάρκειας 25 λεπτών στο Αίγιο, ενώ εξυπηρετεί και επιβάτες που έχουν προορισμούς κατά μήκος της διαδρομής. Επομένως, είναι αδύνατον για ένα λεωφορείο να κάνει το δρομολόγιο για την Αθήνα σε λιγότερο από πέντε ώρες και ένα τέταρτο στην καλύτερη περίπτωση», σημείωσε ο κ. Γκίκας.

Το Υπεραστικό ΚΤΕΛ εξετάζει πάντως το ενδεχόμενο να δρομολογήσει τουλάχιστον ένα λεωφορείο την ημέρα που θα κάνει το δρομολόγιο εξπρές για την Αθήνα, αν και σε αυτή την περίπτωση απαιτείται επίσης και η τήρηση των ορίων ταχύτητας και φυσικά η υποχρεωτική στάση τουλάχιστον για τα 25 λεπτά της ώρας.

Από την άλλη, σύμφωνα με τον Πρόεδρο του Υπεραστικού ΚΤΕΛ, η ολοκλήρωση και παράδοση σε κυκλοφορία των νέων αυτοκινητόδρομων έχει ήδη θετικό αντίκτυπο στην κίνηση των δρομολογίων του υπεραστικού ΚΤΕΛ.

Σημαντική δυναμική

Όπως τόνισε ο κ. Γκίκας υπάρχει μία σημαντική δυναμική στα δρομολόγια από Αθήνα προς Ιωάννινα, όμως περισσότερο σαφή εικόνα θα διαμορφωθεί από τον Σεπτέμβριο. Τις ημέρες του Αυγούστου τέλος, αρκετά αυξημένη είναι και η κίνηση στα ενδονομαρχιακά δρομολόγια.Συνεδρίαση για τα Led και όχι μόνο

1 ώρα πριν

Διπλή συνεδρίαση θα πραγματοποιήσει την ερχόμενη Τετάρτη το δημοτικό συμβούλιο Ιωαννίνων. Οι συνεδριάσεις θα γίνουν στην αίθουσα του Πολιτιστικού Πολυχώρου «Δημήτρης Χατζής».

Η πρώτη θα ξεκινήσει στις 14.00 με 39 θέματα στην ημερήσια διάταξη μεταξύ των οποίων η έγκριση αναμόρφωσης του προϋπολογισμού του δήμου Ιωαννιτών και η έγκριση του σχεδίου Μνημονίου συνεργασίας του δήμου και του ΟΑΕΔ για τη λειτουργία ενός πλήρους εξειδικευμένου προγράμματος κατάρτισης στο δήμο με αντικείμενο τα αρωματικά – φαρμακευτικά φυτά, τα βιολογικά προϊόντα και την μελισσοκομία.

Η δεύτερη συνεδρίαση θα ξεκινήσει στις 18.00 και αφορά στο αίτημα που είχε τεθεί από τις παρατάξεις της αντιπολίτευσης για την εκπόνηση όλων των απαιτούμενων μελετών επίσπευσης της ενεργειακής αναβάθμισης του αστικού δικτύου ηλεκτροφωτισμού.

Περισσότερα σε Ειδήσεις