fbpx
Δευτέρα, 1 Μαρτίου, 2021
Αρχική Π.Ε. ΚΕΝΤΡΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ ΑΘΗΝΩΝ ΔΗΜΟΣ ΑΘΗΝΑΙΩΝ Τουριστική προώθηση της Αθήνας στην καναδική αγορά

Τουριστική προώθηση της Αθήνας στην καναδική αγορά

Η Εταιρεία Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής του Δήμου Αθηναίων (ΕΑΤΑ) συνεργάζεται με την καναδική εταιρεία Reach Global Marketing, με σκοπό την εξειδίκευση στο τομέα του τουρισμού 

Μέσα από αυτή τη συνεργασία, στρατηγικός στόχος είναι το «άνοιγμα» στην καναδική αγορά για την προσέλκυση ακόμη περισσότερων επισκεπτών στην Αθήνα, όταν οι συνθήκες θα το επιτρέψουν. Το αντικείμενο της συνεργασίας, όπως τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση, αφορά τη στοχευμένη προβολή της πόλης (online & offline) σε σημαντικά καναδικά μέσα καθώς και τη συμμετοχή σε media events στον Καναδά.

Τι περιλαμβάνει η συνεργασία αυτή: 
  • Την ψηφιακή διαφημιστική επικοινωνία (Digital Advertorial Coverage) στα καναδικά Μέσα «Toronto Sun», «Daily Hive», «Narcity», «Toronto Star», «Globe & Mail», «EnRoute Magazine» (Air Canada in-flight), με σκοπό την προώθηση του προορισμού «Αθήνα» στον Καναδά και την προσέλκυση νέων επισκεπτών.
  • Τη δημοσιογραφική (ηλεκτρονική) κάλυψη και αφήγηση ιστοριών σε κορυφαία καναδικά Μέσα Ενημέρωσης για ταξίδια και lifestyle, όπως:

«Canadian Geographic», «La Presse», «Travel Life», «Best Health Magazine», «Hello! Canada». Τα βασικά θέματα προβολής εστιάζουν στην ιστορία και τον πολιτισμό, στη μαγειρική, στην οικογένεια, στη διεθνούς κλάσης νυχτερινή ζωή και στην πολυτέλεια. Σκοπός είναι η προώθηση της Αθήνας ως ιδανικού προορισμού για τους επισκέπτες και τους 12 μήνες του χρόνου.

  • Τη διοργάνωση εικονικών συναντήσεων (Media Events) με σημαντικά Μέσα ενημέρωσης του Καναδά:

«Toronto Sun», «Zoomer Magazine», «Vancouver Sun», «Journal de Montreal», «Today’s Parent» και «ELLE Canada».

  • Τη διοργάνωση διαδικτυακών σεμιναρίων και ψηφιακών εκπαιδεύσεων (webinars), που προωθούν εποχιακά ταξίδια στην Αθήνα (2 στην αγγλική γλώσσα και 1 στη γαλλική).
  • Την αποστολή μηνιαίων ηλεκτρονικών ενημερωτικών δελτίων (e-newsletters) σε επαγγελματίες του τουρισμού (3 στην αγγλική γλώσσα και 2 στη γαλλική).
  • Τη συνεργασία στο πλαίσιο του Travel Trade Athens 2021 (τον Απρίλιο), με τη συμμετοχή εκπροσώπων τουριστικών επιχειρήσεων του Καναδά στην κορυφαία διοργάνωση για τον τουρισμό.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ