Δευτέρα, 26 Οκτωβρίου, 2020
Αρχική Π.Ε. ΞΑΝΘΗΣ ΔΗΜΟΣ ΞΑΝΘΗΣ Το μειονοτικό σχολείο απαντά στις καταγγελίες των συνδικαλιστών της ΟΙΕΛΕ

Το μειονοτικό σχολείο απαντά στις καταγγελίες των συνδικαλιστών της ΟΙΕΛΕ

Με κατηγορίες εναντίον των συνδικαλιστών της ΟΙΕΛΕ-κυρίως- και της ΕΛΜΕ που ανέδειξαν το ζήτημα της ασφάλειας και της υγειονομικής κάλυψης στο Μειονοτικό Γυμνάσιο Λύκειο, αντιδρά η Σχολική Εφορεία, με ανακοίνωσή της. Πλην όμως δεν φαίνεται να προτείνει κάποια λύση για το αδιέξοδο που υπάρχει πριν την έναρξη της σχολικής χρονιάς.

Αναλυτικά:

Κατ’αρχήν θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε την ΟΙΕΛΕ, που αν και με διαφορετικό σκοπό, έφερε στο προσκήνιο το στεγαστικό μας πρόβλημα. Όμως, που ήταν αυτοί οι φορείς που ισχυρίζονται ότι αγαπούν την μειονότητα και τα παιδιά της μειονότητας, στην αρχή της περσινής εκπαιδευτικής χρονιάς που επί ημέρες είχαμε κατάληψη στο σχολείο μας ακριβώς για αυτό το λόγο; Γιατί; δεν στηρίξανε την προσπάθεια της σχολικής εφορείας, του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων και το σημαντικότερο των μαθητών μας.

Τα προβλήματα στη μειονοτική εκπαίδευση και ιδίως τα προβλήματα στο Μειονοτικό Γυμνάσιο Λύκειο Ξάνθης ξεκινήσανε το έτος 2016; Πριν δεν υπήρχαν αυτά τα προβλήματα; Πριν οι μαθητές μας παρακολουθούσαν τα μαθήματα τους, σε άλλο κτήριο και τάξεις;

Δεν ενημερώθηκαν οι αρχές για το κτηριακό πρόβλημα από την πρώτη στιγμή που ανέλαβε τη διοίκηση του σχολείου η σχολική εφορεία, κατόπιν της μέσα σε μια νύχτα νομοθετικής ρύθμισης; Ποια βήματα κάνανε αυτές οι αρχές για την επίλυση αυτού του προβλήματος; Η να το ρωτήσουμε πιο ξεκάθαρα. Γιατί δεν κάνανε ούτε ένα βήμα;

Την στιγμή που το καθεστώς της μειονοτικής εκπαίδευσης είναι γνωστό και οι μαθητές της μειονότητας προτιμούν την μειονοτική εκπαίδευση, οι ερωτήσεις του τύπου «γιατί πηγαίνουν αυτά τα παιδιά στο μειονοτικό σχολείο και δεν πηγαίνουν στα δημόσια σχολεία της περιοχής τους», δεν δείχνουν την επιθυμία – προσπάθεια επιβολής της δημόσιας εκπαίδευσης στη θέση της μειονοτικής εκπαίδευσης που είναι το δικαίωμα τους;

Τα άτομα και οι φορείς που δήθεν σκέφτονται το καλό των παιδιών μας, γιατί δεν αισθάνονται την ανάγκη να ρωτήσουν τις αρμόδιες αρχές ποιος είναι ο λόγος που το Μειονοτικό Γυμνάσιο – Λύκειο δεν έχει ένα σύγχρονο κτήριο που να μπορεί να ανταποκριθεί στις σημερινές συνθήκες; Μήπως ο πραγματικός τους σκοπός είναι διαφορετικός; όπως αναφέραμε παραπάνω.

Θα θέλαμε να υπενθυμίσουμε ειδικά στους αρμόδιους της ΟΙΕΛΕ ότι από την πρώτη ημέρα που αναλάβαμε τα καθήκοντα μας (Ιανουάριος 2019), καταβάλλουμε προσπάθειες σε συνεργασία με τους αρμόδιους φορείς για την επίλυση των προβλημάτων μας. Ενώ η επιτροπή που ορίστηκε σύμφωνα με το άρθρο 17 του Ν. 4563/2018 κατόπιν του ελέγχου που πραγματοποίησε στο σχολείο δεν αναφέρει καμία παρανομία στην έκθεση της, σε ποιες παράνομες ενέργειες, ποια παράνομα κτήρια και τάξεις αναφέρεται η ΟΙΕΛΕ;

Τι προσπαθεί να αναδείξει η ΟΙΕΛΕ με την χρήση των όρων και φράσεων όπως «ευαίσθητη περιοχή», «ακριτική περιοχή Θράκης», «σε μια τέτοια κρίσιμη περίοδο»; και κατόπιν αυτών με ποιο σκοπό χρησιμοποιεί την αβάσιμη και απαράδεκτη φράση «κύριος παράγοντας αποσταθεροποίησης της νομιμότητας στην περιοχή είναι το Μειονοτικό Σχολείο της Ξάνθης που λειτουργεί ως κράτος εν κράτει…»; Οι φράσεις αυτές δεν οδηγούν ξεκάθαρα στην στοχοποίηση και επομένως δεν αποτελούν έγκλημα;

Ο αρμόδιος της ΟΙΕΛΕ κ. Χριστόπουλος αναρωτήθηκε « Κάποιοι δηλώνουν ότι δήθεν υπάρχουν τελεσίδικες αποφάσεις των πολιτικών δικαστηρίων. Που είναι αυτές οι αποφάσεις;» και δήλωσε ότι υπάρχει μία τελεσίδικη απόφαση αυτή του ΚΥΣΔΕ. Του θυμίζουμε ότι, κανείς δεν μπορεί να αγνοήσει και να αρνηθεί την υπ’ αριθμ. 139/2017 απόφαση Ασφαλιστικών Μέτρων του Μονομελούς Πρωτοδικείου Ξάνθης και την υπ΄αριθμ. 145/2018 (ειδική διαδικασία) απόφαση πάλι του Μονομελούς Πρωτοδικείου Ξάνθης. Περιληπτικά αυτές οι αποφάσεις αναφέρουν ρητά «ότι ο εργαζόμενος δεν άσκησε εντός της τρίμηνης προθεσμίας την αγωγή που δικαιούταν να ασκήσει, έτσι απώλεσε το δικαίωμα του και μ’ αυτό το τρόπο η λύση της σύμβασης εργασίας του κατέστη νόμιμη».

Στη παρ. 5 του άρθρου 95 του Συντάγματος θεσμοθετήθηκε η υποχρέωση της συμμόρφωσης της διοίκησης προς τις δικαστικές αποφάσεις. Με αυτό το δεδομένο, ο ισχυρισμός ότι η απόφαση μιας επιτροπής, η αμεροληψία της οποίας αμφισβητείται, υπερισχύει μιας δικαστικής απόφασης, αποτελεί ξεκάθαρα μη αναγνώριση της διάταξης του Συντάγματος.

Σύμφωνα με τα παραπάνω ρωτάμε τον κ. Χριστόπουλο, ποιος διασπείρει ψεύδη και παραπληροφόρηση;

Θα θέλαμε να υπενθυμίσουμε στον πρόεδρο της ΣΙΕΛΒΕ που έλαβε το λόγο κατά την συνέντευξη τύπου, ότι έχει αλλάξει το καθεστώς του σχολείου μας. Επομένως οι δηλώσεις του ως προς την μεταφορά των μαθητών δεν αντικατοπτρίζουν την πραγματικότητα. Μήπως ενοχλείτε από το γεγονός ότι και οι μειονοτικοί μαθητές κάνουν χρήση ενός δικαιώματος που ισχύει για όλους τους μαθητές;

Στο τέλος της συνέντευξης τύπου ο κ. Κουρουτός απαντώντας μέσω διαδικτύου σε ένα ερώτημα που τέθηκε πάλι προχώρησε σε παραπλανητικές την κοινή γνώμη δηλώσεις αφού δήλωσε ότι φέτος προέκυψε ξαφνικά, η μεγάλη προσέλευση των μαθητών και έτσι προέκυψε το πρόβλημα με τις αίθουσες. Εάν επιθυμεί μπορούμε να του δώσουμε αναλυτικά στατιστικά στοιχεία αλλά προς το παρόν απλός να του υπενθυμίσουμε ότι φέτος πραγματοποιήθηκαν 36 λιγότερες εγγραφές στο σχολείο μας σε σχέση με την περσινή χρονιά.

Τέλος να αναφερθούμε και σε ένα άλλο σημείο της συνέντευξης τύπου που μας προκάλεσε εντύπωση. Ο κ. Κουρουτός αναφέρθηκε σε απόρρητες επιστολές της ΟΙΕΛΕ προς την κα Υπουργό και κα Υφυπουργό. Ως μέλη της μειονότητας, εμείς, για τις απόρρητες αλληλογραφίες του παρελθόντος ενημερωθήκαμε από το βιβλίο του Χρήστου Ηλιάδη με τίτλο « Η Θράκη απειλείται». Επομένως, αν και περνάνε τα χρόνια δεν αλλάζει η νοοτροπία και ο τρόπος προσέγγισης στη μειονότητα!

Εμείς όπως μέχρι σήμερα από τότε που αναλάβαμε τα καθήκοντα μας, θα συνεχίσουμε να εκτελούμε το έργο μας σε συνεργασία και με διάλογο με τους αρμόδιους φορείς.

Με εκτίμηση προς την κοινή γνώμη

Σχολική Εφορεία

 

Πηγή: xanthi2.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ