Κορωνοϊός: Κόντρα ΕΟΦ ΕΟΔΥ με φόντο τη διαχείριση της πανδημίας

Σοβαρές καταγγελίες για το αλαλούμ που επικρατεί μεταξύ δημοσίων φορέων που διαχειρίζονται την υγειονομική κρίση κατέγραψε έρευνα του kedenews.

 

Μετά τον ντόρο που προέκυψε με τους εμβολιασμούς και την ανησυχία που προκλήθηκε σε μερίδα του πληθυσμού, οι υγειονομικές αρχές του ΕΟΦ και του ΕΟΔΥ δέχονται καθημερινά βροχή τηλεφωνημάτων, είτε από απεγνωσμένους πολίτες , είτε από ανθρώπους που διαμαρτύρονται για παρενέργειες μετά τον εμβολιασμό τους.

ΕΟΔΥ

Σύμφωνα με πληροφορίες από τον ΕΟΦ, η κατάσταση που επικρατεί είναι δύσκολη, καθώς υποστελεχωμένα και αναρμόδια τμήματα προσπαθούν να ανταπεξέλθουν στην πληθώρα τηλεφωνημάτων που δέχονται καθημερινά από πολίτες. Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν οτι η αντιμετώπιση αυτών των περιστατικών, ως προς την ιατρική συμβουλή προς τους πολίτες, είναι αρμοδιότητα του ΕΟΔΥ , ο οποίος δεν μπορεί να καλύψει αυτό το κενό ,παρά μόνο σε ότι αφορά κάποιες αδρές πληροφορίες που καταλήγουν πάντοτε στη συμβουλή: "δείτε τον θεράποντα ιατρό σας". Από την πλευρά του ΕΟΔΥ απορρίπτονται οι καταγγελίες περί μη εξυπηρέτησης πολιτών σε ιατρικά θέματα , αναγνωρίζοντας ωστόσο το πρόβλημα που υπάρχει στο τηλεφωνικό κέντρο, λόγω των πολλών κλήσεων. "Δεν ευσταθούν αυτές οι καταγγελίες, γιατί καθημερινά το κέντρο επιχειρήσεων του ΕΟΔΥ εφημερεύει 24ωρες το 24ωρο 7 ημέρες την εβδομάδα. Καθημερινά εφημερεύουν γιατροί και νοσηλευτές, οι οποίοι είναι εξειδικευμένοι σε θέματα  covid", αναφέρει μιλώντας στο kedenews ο κ. Δημήτρης Ηλιόπουλος γιατρός,  Υπεύθυνος του Κέντρου Επιχειρήσεων και Εκτίμησης Κινδύνου του ΕΟΔΥ. Αναφορικά με τους εμβολιασμούς ο κ. Ηλιόπουλος έριξε το μπαλάκι της διαχείρισης των περιστατικών στον ΕΟΦ : "Για τα εμβόλια όμως και για τις όποιες παρενέργειές τους δεν είναι υπεύθυνος ο ΕΟΔΥ, αλλά μόνο για τα εμβόλια σε μονάδες υγείας ηλικιωμένων ή σε δομές ψυχιατρικών κέντρων. Σε οτι αφορά τη δήλωση των ανεπιθύμητων ενεργειών αυτή γίνεται στο Εθνικό Οργανισμό Φαρμάκων".   Ο κ. Ηλιόπουλος χαρακτηρίζει επίσης δύσκολη την κατάσταση όταν  υπάρχει έξαρση κρουσμάτων: "Φθάνουμε και τα 3000 ή 4000 τηλέφωνα την ημέρα. Αυτά τα τηλεφωνήματα αφορούν σε οποιοδήποτε θέμα έχει σχέση με την πανδημία. Χωρίς να θέλω να εμφανίσω ως καλή την κατάσταση , αλλά όταν εκατομμύρια Έλληνες   προσπαθούν εντός ενός χρονικού διαστήματος μηνών να επικοινωνήσουν με μία τηλεφωνική γραμμή , είναι πολύ δύσκολο όλο αυτό. Κάνουμε όμως ότι είναι ανθρωπίνως δυνατό.  Η αναμονή είναι σίγουρα μεγάλη όταν έχουμε έξαρση κρουσμάτων, καθώς τα τηλέφωνα είναι στο κόκκινο".

Πηγές του ΕΟΦ αναφέρουν οτι για τη δυστοκία και την αρρυθμία κάποιων υπηρεσιών είναι και ενήμερο και υπεύθυνο το Υπουργείο Υγείας. Μάλιστα σχολιάζουν οτι δεν υπάρχει plan b και το διαχειριστικό πλαίσιο για την αντιμετώπιση αυτής της δύσκολης κατάστασης , αλλά ούτε σαν χώρα , ούτε σαν κοινωνία έχουμε την υποδομή και την κουλτούρα να αντιμετωπίσουμε αυτή την κατάσταση σχολιάζουν από τον ΕΟΦ

 

 

 

 

 

Περισσότερα σε Ειδήσεις