Με την πανδημία να έχει πλήξει τον κλάδο του τουρισμού αισθητά, στην χθεσινή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Ιωαννίνων αποφασίσθηκε ο σχεδιασμός για την τουριστική προβολή της πόλης.
«Όλα κινούνται με απόλυτη αβεβαιότητα» είπε χαρακτηριστικά ο Δήμαρχος ενώ ο Αντιδήμαρχος Τουρισμού Γιώργος Λώλης σημείωσε ότι «ουσιαστικά ξεκινάμε από το μηδέν κι όχι από κει που σταματήσαμε τον προηγούμενο Μάρτιο».
Την αναλυτική παρουσίαση του σχεδίου για την προβολή της πόλης έκανε ο σύμβουλος για τουριστικά θέματα Σπύρος Πέγκας ο οποίος παράλληλα έκανε και τον απολογισμό των κινήσεων που είχαν γίνει πριν από την πανδημία.
Μέχρι και τον Φεβρουάριο είχαν γίνει τρία ταξίδια – αποστολές στο Ισραήλ, την Κύπρο και την Αλβανία. Η πανδημία ανέτρεψε όλο τον σχεδιασμό τόσο για τις συγκεκριμένες χώρες – στόχους όσο και το συνολικότερο πλάνο του δήμου. Όπως είπε ο κ. Πέγκας κεντρικός άξονας του σχεδίου που έχει εκπονηθεί είναι η ανάπτυξη του μητροπολιτικού κέντρου, της πόλης δηλαδή, ώστε η ανάπτυξη αυτή να διαχυθεί στην ευρύτερη περιοχή. Για να γίνει αυτό είναι απαιτείται μακροχρόνια στρατηγική και θεσμική θωράκιση.
Τα σχέδια για την τουριστική προβολή της πόλης- Η αξιοποίηση του πολυπολιτισμικού παρελθόντος των Ιωαννίνων, η ενίσχυση του οδικού τουρισμού και η προβολή σε χώρες της Κεντρικής Ευρώπης, αποτελούσαν τα σημεία αιχμής για την μετά την καραντίνα εποχή. Ωστόσο ο οδικός τουρισμός δεν απέδωσε τα αναμενόμενα καθώς οι Βαλκανικές χώρες επλήγησαν από την πανδημία κατά την διάρκεια της θερινής περιόδου.
- Παράλληλα θα ενισχυθεί η προβολή στα κοινωνικά δίκτυα και στα ψηφιακά μέσα ενώ ετοιμάζεται νέο υλικό, νέοι χάρτες και οπτικοακουστικό υλικό.
- Τέλος, σε συνεργασία με όλους τους φορείς θα δημιουργηθεί γαστρονομική ταυτότητα των Ιωαννίνων η οποία θα μπορέσει να προβληθεί στο εξωτερικό.