Yπό εξέταση η δημιουργία τοπικού υγειονομικού πρωτοκόλλου.
Πρωτοβουλίες και δράσεις για την ανασυγκρότηση του τοπικού τουρισμού
Οι πρωτοβουλίες που θα ληφθούν και οι δράσεις προβολής των Ιωαννίνων στο πλαίσιο διαχείρισης της κρίσης λόγω του Covid-19 αποτέλεσε το αντικείμενο στη συνεδρίαση της Επιτροπής Ανασυγκρότησης του Τοπικού Τουρισμού.
Η συγκρότηση επιτροπής
Η Επιτροπή συγκροτήθηκε από τον Δήμο, θα λειτουργήσει μέχρι το τέλος του χρόνου παράλληλα και σε συνεργασία με την θεσμοθετημένη Επιτροπή Τουρισμού και αποτελεί ένα ευέλικτο σχήμα με την συμμετοχή θεσμοθετημένων φορέων, του Δήμου και ιδιωτών.
Στην πρώτη συνάντηση που έγινε υπήρξε ενημέρωση για τις πρωτοβουλίες που ήδη έχει πάρει ο Δήμος με στόχο τα Γιάννενα να περιλαμβάνονται σε όλες τις εθνικές καμπάνιες που θα υλοποιήσει το Υπουργείο Τουρισμού και ο ΕΟΤ.
Έγινε γνωστό ότι ο Δήμαρχος και ο Περιφερειάρχης έχουν απευθυνθεί στην Διοίκηση της Aegean ζητώντας, στο νέο τοπίο που διαμορφώνεται, να εξετάσει την δυνατότητα αεροπορικής σύνδεσης των Ιωαννίνων με το Ισραήλ και την Κύπρο.
Ο Μωϋσής Ελισάφ
Ο Δήμαρχος Μωυσής Ελισάφ υπογράμμισε ότι ένα μεγάλο πλεονέκτημα των Ιωαννίνων στο νέο περιβάλλον που διαμορφώνεται είναι οι υποδομές υγείας που διαθέτει και το γεγονός ότι έμεινε σχεδόν «ανέγγιχτη» από την πανδημία.
«Μπροστά σε μια νέα καθημερινότητα που ακόμη δεν ξέρουμε ποια χαρακτηριστικά θα έχει η πόλη πρέπει να είναι τουριστικά παρούσα, να επενδύσει πέρα από τα πλεονεκτήματά της και στις δυνατότητες που δημιουργούν οι υποδομές υγείας και οι υγειονομικές υπηρεσίες υψηλού επιπέδου, που αποτελούν μία επιπλέον εγγύηση για τους επισκέπτες», τόνισε.
Στο πλαίσιο αυτό και μετά από κατάθεση προτάσεων και ανταλλαγή απόψεων που ακολούθησε θα εξεταστεί η δυνατότητα δημιουργίας ενός τοπικού υγειονομικού πρωτοκόλλου το οποίο θα υιοθετηθεί από τα ξενοδοχεία της περιοχής.
Ο ειδικός σύμβουλος
Ο ειδικός σύμβουλος του Δήμου για θέματα τουρισμού Σπύρος Πέγκας παρουσίασε το πλάνο προβολής των Ιωαννίνων για το επόμενο τρίμηνο το οποίο θα είναι στοχευμένο στον εσωτερικό τουρισμό και σε ξένες αγορές στις οποίες ήδη υπάρχουν βάσεις από τα προηγούμενα χρόνια.
Η καμπάνια
Σκοπός της καμπάνιας αυτής είναι να προβάλλει τα Γιάννενα κατά την θερινή περίοδο κυρίως όμως να δημιουργήσει τις συνθήκες για την προσέγγιση αγορών από το φθινόπωρο.
Στην πρώτη συνάντηση της Επιτροπής Ανασυγκρότησης πήραν μέρος ο αντιδήμαρχος Τουρισμού Γιώργος Λώλης, ο πρώην αντιδήμαρχος τουρισμού Νίκος Γκόλας, ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Δημήτρης Δημητρίου, εκπρόσωποι των μεγάλων ξενοδοχειακών μονάδων της πόλης, επαγγελματίες του τουρισμού, του συνεδριακού τουρισμού και των ξεναγών.