Ο Δήμος Σύρου-Ερμούπολης εκ μέρους του Αντιδημάρχου Τουρισμού κ. Παναγιώτη Κουταβά σας προσκαλεί στο διαδικτυακό σεμινάριο (webinar) για την επικοινωνιακή και εμπορική διαχείριση της κρίσης στα ξενοδοχεία και τα τουριστικά καταλύματα το οποίο διοργανώνεται σε συνεργασία με τον εισηγητή του σεμιναρίου Δρ. Δημήτρη Κούτουλα.
Ο τίτλος αυτού του δωρεάν σεμιναρίου είναι «Μάρκετινγκ ξενοδοχείων και τουριστικών καταλυμάτων εν μέσω της κρίσης του κορονοϊού». Το webinar θα έχει διάρκεια 120 λεπτών και θα αναλυθεί η προτεινόμενη πολιτική μάρκετινγκ από πλευράς επιχειρήσεων φιλοξενίας για όσο διαρκεί η κρίση του κορονοϊού αλλά και οι ενδεδειγμένες επικοινωνιακές και προωθητικές ενέργειες για αμέσως μετά το πέρας της κρίσης. Επίσης θα αναλυθούν οι εναλλακτικές επιλογές ως προς την πολιτική ακυρώσεων στα ξενοδοχεία και τουριστικά καταλύματα.
“Με γνώμονά μας την αξιοποίηση του διαδικτύου καθώς και την έμπρακτη υποστήριξη των επαγγελματιών και φορέων του νησιού μας που δραστηριοποιούνται στον Τουρισμό σε αυτήν την πολύ δύσκολη κατάσταση θεωρούμε ότι με το εν λόγω webinar δίνουμε τη δυνατότητα ενημέρωσης για τους τρόπους διαχείρισης της κρίσης που αντιμετωπίζει ο κλάδος. Προσκαλούμε λοιπόν κάθε ενδιαφερόμενο να παρακολουθήσει ελεύθερα το σεμινάριο του κ. Κούτουλα”, αναφέρει σχετική ανακοίνωση.
Το webinar θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά την Παρασκευή, 10 Απριλίου, με ώρα έναρξης στις 18:30.
Η ζωντανή μετάδοση του webinar θα γίνει στον ακόλουθο σύνδεσμο: https://youtu.be/qtL_pLVz4kA.Σε περίπτωση τεχνικού προβλήματος η σύνδεση μπορεί να γίνει εναλλακτικά και από την ακόλουθη διεύθυνση: https://www.youtube.com/channel/UCw4Zrm1L_GuHqP-kSlcpN-w/Εισηγητής του σεμιναρίου είναι ο Δρ. Δημήτρης Κούτουλας, ειδικός του ξενοδοχειακού μάρκετινγκ και πανεπιστημιακός. Διαθέτει πολυετή εμπειρία στη συμβουλευτική υποστήριξη ξενοδοχείων και άλλων επιχειρήσεων φιλοξενίας όπως λ.χ. μεγάλων ξενοδοχειακών ομίλων, οικογενειακών ξενοδοχειακών επιχειρήσεων, boutique hotels, ξενοδοχείων πόλης κοκ.
Συμβουλεύει και υποστηρίζει της επιχειρήσεις σε θέματα στρατηγικού σχεδιασμού, concept development, ανακαίνισης, μάρκετινγκ, branding, αύξησης πωλήσεων ανά τμήμα (F&B, spa κοκ.), οργανογράμματος και στελέχωσης, εκπαίδευσης προσωπικού, ποιοτικού ελέγχου, αναβάθμισης της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών και χειρισμού των κριτικών στο TripAdvisor.
Πηγή: cyclades24.gr