Ο Δήμος Θηβαίων και ο Δημοτικός Οργανισμός Θήβας θέτουν σε λειτουργία τη σελίδα paidikoistathmoithivas.blogspot.com για τη δημιουργική απασχόληση νηπίων στο σπίτι, ειδικά για όσο διάστημα θα μείνουν κλειστοί οι παιδικοί σταθμοί.
Στη σελίδα θα αναρτάται εκπαιδευτικό και ψυχαγωγικό υλικό από το εκπαιδευτικό προσωπικό των δημοτικών παιδικών σταθμών, όπως βίντεο, εργασίες, κατασκευές, παιχνίδια και άλλες δραστηριότητες για το σπίτι, προς αξιοποίηση από τους ενδιαφερόμενους γονείς.
Ο Δήμαρχος Θηβαίων Γιώργος Αναστασίου δήλωσε σχετικά :«Πρόκειται για μία αξιέπαινη ενέργεια του ΔΟΘ και του εκπαιδευτικού προσωπικού των παιδικών σταθμών μας, που ενθαρρύνει την ψυχαγωγία και την εκπαίδευση στο σπίτι. Προτρέπω όλους τους γονείς να επισκεφτούν τη σελίδα και να αντλήσουν ωραίες ιδέες για δημιουργική απασχόληση των παιδιών στο σπίτι. Διανύουμε μία δύσκολη περίοδο και ευχόμαστε όλοι να έχει σύντομα αίσιο τέλος και θα έχει, να είστε σίγουροι. Όμως ας δούμε και τη θετική πλευρά του «μένουμε σπίτι», γιατί είναι μία καλή ευκαιρία να έρθουμε πιο κοντά στα παιδιά μας, να παίξουμε μαζί, να γελάσουμε μαζί, να χαρούμε το κάθε λεπτό μαζί τους εποικοδομητικά, να ζήσουμε τις στιγμές που πολλές φορές μας στερεί η καθημερινότητα. Και οι εκπαιδευτικοί μας είναι πρόθυμοι να ενισχύσουν και εκπαιδευτικά αυτές τις στιγμές»
Ο Πρόεδρος του Δ.Ο.Θ. Σταμάτης Καλαμιώτης δήλωσε τα εξής :
«Στην ιδιαίτερα πρωτόγνωρη περίοδο που διανύουμε οφείλουμε να βρούμε τρόπους ώστε να συνεχίσουμε το παιδαγωγικό έργο και να κάνουμε τη διαμονή των παιδιών στο σπίτι όσο γίνεται πιο ευχάριστη και εποικοδομητική. Ευτυχώς σε αυτήν τη προσπάθεια έχουμε σύμμαχό μας την τεχνολογία. Έτσι δημιουργήσαμε μια ψηφιακή πλατφόρμα δημιουργικής απασχόλησης για τα παιδιά των Παιδικών μας Σταθμών και όχι μόνο, στην οποία οι γονείς θα μπορούν να βρουν χρήσιμο υλικό (φύλλα εργασίας, κατασκευές, τραγούδια κα) το οποίο θα εμπλουτίζεται συνεχώς. Θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά το εκπαιδευτικό προσωπικό του ΔΟΘ που υποστηρίζει την πλατφόρμα αυτή σε μια προσπάθεια παροχής, απομακρυσμένου έστω, παιδαγωγικού έργου.»