ΒΟΑΚ: Σε «Ώρα Αιχμής» το βασικό χαρακτηριστικό του νέου Βόρειου Οδικού Άξονα, όταν αυτός ολοκληρωθεί στη Μεγαλόνησο.
Στο 80% παρεμβάσεις στο υπάρχον οδικό δίκτυο του ΒΟΑΚ και νέα χάραξη σε σημεία που δεν μπορεί να γίνει διαφορετικά σε ποσοστό 20% είναι το βασικό χαρακτηριστικό του νέου ΒΟΑΚ όταν αυτός ολοκληρωθεί για την Κρήτη.
Μάλιστα σύμφωνα με τον υφυπουργό υποδομών και μεταφορών Γιάννη Κεφαλογιάννη οι νέες χαράξεις αρχικά αφορούν την περιοχή από τις Σίσσες μέχρι τις στροφές της Ροδιάς, αλλά και το κομμάτι στο ύψος της Γεωργιούπολης στα Χανιά.
Μάλιστα σε αυτά τα δύο σημεία προβλέπεται νέα χάραξη με κυλαδογέφυρες, αλλά και τούνελ έτσι ώστε να παρακαμφθούν τα λεγόμενα δύσκολα σημεία του σημερινού δρόμου. Ωστόσο ο υφυπουργός δεν ξεκαθάρισε τι ακριβώς θα γίνει με το κομμάτι πάνω από τον όρμο της Σούδας αλλά και σημεία του οδικού δικτύου στο Λασίθι.
Μάλιστα ο υφυπουργός μεταφορών και υποδομών Γιάννης Κεφαλογιάννης αναφέρθηκε στην μέριμνα της κυβέρνησης όσον αφορά τα διόδια για τους μόνιμους κατοίκους έτσι ώστε να μην επιβαρυνθούν ουσιαστικά οι μόνιμοι κάτοικοι της Κρήτης χωρίς όμως να αποκαλύψει ένα συγκεκριμένο σχέδιο μιας και το σύνολο των σύγχρονων αυτοκινητόδρομων της χώρας δεν κάνουν διαχωρισμό στους μόνιμους κατοίκους όσον αφορά την καταβολή του αντίτιμου των διοδίων. Ωστόσο υπάρχει η σκέψη ακόμα και για ηλεκτρονική καταβολή του αντιτίμου των διοδίων.
Η αντιπεριφερειάρχης Ρεθύμνου Μαίρη Λιονή, ο δήμαρχος Χανίων Παναγιώτης Σημανδηράκης, ο δήμαρχος Ρεθύμνου Γιώργος Μαρινάκης, ο πρόεδρος του περιφερειακού συμβουλίου Παύλος Μπαριτάκης, ο δήμαρχος Αγίου Νικολάου Αντώνης Ζερβός και οι δήμαρχοι Μαλεβιζίου και Φαιστού Μενέλαος Μποκέας και Γρηγόρης Νικολιουδάκης, συμφώνησαν στην αναγκαιότητα του έργου προχωρώντας όμως και σε κριτική όσον αφορά τον τρόπο με τον οποίο η ελληνική κυβέρνηση σχεδιάζει την κατασκευή του νέου αυτοκινητόδρομου.
Μάλιστα κάλεσαν την εκάστοτε κυβέρνηση για τόσο σημαντικά έργα να προάγει την συνέχεια όσον αφορά τα βήματα που έχουν γίνει για να μην υπάρξουν άλλες καθυστερήσεις.
Πηγή: neakriti.gr